Direktlänk till inlägg 12 november 2009

"Kissie är elak..."

Av Michaela - 12 november 2009 11:57

Morron morron! sjukt skönt att sova ut även fast jag vaknade vid halv 10 för mami sprang in o ut i mitt rum ett antal ggr. Mitt rum är ifs alltid som en motorväg för min syrra måste gå igenom mitt rum för att kma till sitt rum vilket suger men snart ska man väll flytta härifrån hoppas jag...skönt att man har ett extra hem i västerås iaf:)


Men det positiva med att jag vaknade tidigt va att ja hann se bloggsnacket hos Malou på 4an i Efter tio. Ja tycker det är lite kul när dom snackar om att man inte borde läsa kissies blogg för hon e så elak osv osv. men fattar dom inte att det är just deras snack som gör att fler läser hennes blogg och hon tjänar mer pengar. hon tjänar säkert mer på att dom sitter o snackar om henne och varför hon inte kom dit när hon hade tackat ja än om hon hade suttit där själv och snackat. Jag personligen tycker att hon skriver elaka saker men vem e så dum och tar åt sig. allt hon skriver skriver hon för att tjäna pengar. det kan man ju tycka vad man vill om men jag tycker hon e en smart brud! och det står jag för. det hon skriver är elaka saker men skit i det!! hon är en 18 årig brud som e pengar kåt! inget mer!


Det är Museeum som gäller idag på Naturkunskapen. får se hur det blir. ska försöka möta ås där nånstans.

Have a nice day kanske hörs senare:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 19 november 2009 16:53

sitter i tompis rum. han drog till middagen vi 3 vi ska dit till 7. jag har jobbat lite på min photoshop men det är tråkigt. känner lite ont i halsen också vilket suger. hade en vanlig dag i skolan gick kort 9-11 nk och filosofi. helt okey gjorde int...

Av Michaela - 18 november 2009 21:03


Det är det jag måste göra nu. även fast tankarna är i kapstaden. ja vet att jag är tjatig men det är fan d ända ja tänker på för tillfället. men nu ska ja packa!   ...

Av Michaela - 18 november 2009 20:37

Fyfan va jag tänker på det här. kollar runt på massa sidor blir så taggad. det jag vill nu är barnhem i kapstaden i 4v. runt 1400 + flyg. mkt pengar ja vet men jag vill verligen. känns jobbigt att det typ kmr ta ett år innan jag kan åka men fyfan va ...

Av Michaela - 18 november 2009 18:21

Har varit en ganska innehållsrik dag. det började med naturkunskaps prov vilket jag tycker att det gick bra på. skrev runt 12 sidor. Jag kunde typ allt kändes det som men jag vet inte om det verkligen va så hoppas Anna rättar snabbt. Efter provet sat...

Av Michaela - 16 november 2009 17:31

det va upp tidigt idag för tomas skulle dra. jag va inte sur idag även fast jag som vanligt är ledsen när han ska åka. det är alltid en tung känsla att se tåget åka iväg även fast jag vet att jag kommer åka till han om 2 dar nu. tror man inte riktigt...

Presentation


Tjo jag är Michaela och här har jag tänkt att blogga lite. Jag är en sån där person som egentligen inte borde blogga men nu ska ja börja i alla fall. Hope u like it! :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards