Alla inlägg den 16 november 2009

Av Michaela - 16 november 2009 17:31

det va upp tidigt idag för tomas skulle dra. jag va inte sur idag även fast jag som vanligt är ledsen när han ska åka. det är alltid en tung känsla att se tåget åka iväg även fast jag vet att jag kommer åka till han om 2 dar nu. tror man inte riktigt fattar om man inte haft en distansförhållande. det är jobbigt men samtidigt jävligt skönt när man ser varann


lite nice va d o se att mensen hade kommit för den va ju typ en vecka sen men sen när man verkligen kände hur ont det gjorde försvann den bra känslan och det gjorde bara ont. Har haft en helt okey dag med skola där det va Naturkunskap UF filosofi och marknadsföring. dagen gick ganska snabbt.


   (hihi sköna grabbar)


sen vare träning som också kändes skön efter typ 2v paus pga. sjukdom. ikväll ska jag ändra lite på vår UF affärsplan sen kanse lite NK om ja orkar.


blev glad att det gick bra för tomas på nationella provet efter vårt plugg igår. Han är duktig han!:)


ska kolla lite paradise och ullared idag också! ska käka hamburgare också! magen kurrar men jag har faktist ätit 3 frukter idag vilket jag är stolt över. har tvingat i mig 2 bananer faktist även fast jag får lite kvälningar av dom.


  

Men vi kanske hörs sen efter plugget och lite tv:) tjo!



Presentation


Tjo jag är Michaela och här har jag tänkt att blogga lite. Jag är en sån där person som egentligen inte borde blogga men nu ska ja börja i alla fall. Hope u like it! :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards