Direktlänk till inlägg 15 november 2009

"hundra ett, hundra två, hundra tre..."

Av Michaela - 15 november 2009 18:52

Idag är det bajssöndag. Måndagar e värre men hatar söndagar. sista dagen med älklingen och en heel vecka till nästa helg (västeråshelg nästa helg!) plus att det är tidig vecka me baota prov på ons och måste ringa annonsörer plus träna efter 2v utan träning pga sjukdom vilket alltid är jobbigt.


Min lillebrorsa hade kalas med hans klass så det var dags att vara lekledare som vanligt...jag o Tomas stog på hattar och rocka rockrings stationen. SJUKT hur 9åringar kan rocka ´+300 varv. vi fick sätta en maxgräns för dom kunde hålla på hur länge som helst. ja höll på o dö av o räkna deras varv. räknade typ till 3000 totalt minst! Sen blev det hem o göra tacos Mums:). nu ska tomas göra svenska inför nationella imorn. får hjälpa han lite han behöver lite Ela hjälp.


imorn ska ja upp typ 5 för han ska dra me sitt tåg kl 7 vilket suger hästsnopp. kmr dö men ja börjar 8 iaf men d e ändå sjukt jobbigt. hade inte gjort d om ja hade börjat 11 som ja gör varannan vecka...


men ikväll börjar Paradise hotel också så får se om man orkar se det. ska försöka va uppe så mkt som möjligt me han ändå för imorn drar han till sin lilla by.


Ha det bra


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 19 november 2009 16:53

sitter i tompis rum. han drog till middagen vi 3 vi ska dit till 7. jag har jobbat lite på min photoshop men det är tråkigt. känner lite ont i halsen också vilket suger. hade en vanlig dag i skolan gick kort 9-11 nk och filosofi. helt okey gjorde int...

Av Michaela - 18 november 2009 21:03


Det är det jag måste göra nu. även fast tankarna är i kapstaden. ja vet att jag är tjatig men det är fan d ända ja tänker på för tillfället. men nu ska ja packa!   ...

Av Michaela - 18 november 2009 20:37

Fyfan va jag tänker på det här. kollar runt på massa sidor blir så taggad. det jag vill nu är barnhem i kapstaden i 4v. runt 1400 + flyg. mkt pengar ja vet men jag vill verligen. känns jobbigt att det typ kmr ta ett år innan jag kan åka men fyfan va ...

Av Michaela - 18 november 2009 18:21

Har varit en ganska innehållsrik dag. det började med naturkunskaps prov vilket jag tycker att det gick bra på. skrev runt 12 sidor. Jag kunde typ allt kändes det som men jag vet inte om det verkligen va så hoppas Anna rättar snabbt. Efter provet sat...

Av Michaela - 16 november 2009 17:31

det va upp tidigt idag för tomas skulle dra. jag va inte sur idag även fast jag som vanligt är ledsen när han ska åka. det är alltid en tung känsla att se tåget åka iväg även fast jag vet att jag kommer åka till han om 2 dar nu. tror man inte riktigt...

Presentation


Tjo jag är Michaela och här har jag tänkt att blogga lite. Jag är en sån där person som egentligen inte borde blogga men nu ska ja börja i alla fall. Hope u like it! :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards