Direktlänk till inlägg 15 november 2009

2h plugg senare...

Av Michaela - 15 november 2009 22:10

Har hjälpt Tomas nu o han börjar lära sig sin text inför hans nationella prov imorn. tror han kmr äga fakstist. Men ja skulle kolla paradise får göra d imorn även fast ås kmr snacka skitmkt omd. vi ska gå o poppa pop corn nu (pocorn) lite sugen efter allt pluggande...hade varit gott me en daim också. känne fan godissuget inte bra Ela! ska iaf träna imorn har ja planerat in hoppas ja inte dör under passet iaf


tjo tjo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 19 november 2009 16:53

sitter i tompis rum. han drog till middagen vi 3 vi ska dit till 7. jag har jobbat lite på min photoshop men det är tråkigt. känner lite ont i halsen också vilket suger. hade en vanlig dag i skolan gick kort 9-11 nk och filosofi. helt okey gjorde int...

Av Michaela - 18 november 2009 21:03


Det är det jag måste göra nu. även fast tankarna är i kapstaden. ja vet att jag är tjatig men det är fan d ända ja tänker på för tillfället. men nu ska ja packa!   ...

Av Michaela - 18 november 2009 20:37

Fyfan va jag tänker på det här. kollar runt på massa sidor blir så taggad. det jag vill nu är barnhem i kapstaden i 4v. runt 1400 + flyg. mkt pengar ja vet men jag vill verligen. känns jobbigt att det typ kmr ta ett år innan jag kan åka men fyfan va ...

Av Michaela - 18 november 2009 18:21

Har varit en ganska innehållsrik dag. det började med naturkunskaps prov vilket jag tycker att det gick bra på. skrev runt 12 sidor. Jag kunde typ allt kändes det som men jag vet inte om det verkligen va så hoppas Anna rättar snabbt. Efter provet sat...

Av Michaela - 16 november 2009 17:31

det va upp tidigt idag för tomas skulle dra. jag va inte sur idag även fast jag som vanligt är ledsen när han ska åka. det är alltid en tung känsla att se tåget åka iväg även fast jag vet att jag kommer åka till han om 2 dar nu. tror man inte riktigt...

Presentation


Tjo jag är Michaela och här har jag tänkt att blogga lite. Jag är en sån där person som egentligen inte borde blogga men nu ska ja börja i alla fall. Hope u like it! :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards