Alla inlägg den 13 november 2009

Av Michaela - 13 november 2009 21:13

fyfan va fint duetten va mellan Mariette och Calle:) Tomas vill gå ner och spela Wii...

Han tycker ja e kåt på min blogg men vafan ska man göra liksom. Ja har en blogg. jag måste skriva. Busy u know! haha nä men vad ska man göra i pausen liksom. hittade en lisa miskovsky låt. tkr den e fiiin:) fyfan va Tove ägde i sin låt!!! grymt bra. men varför ska hon sjunga me erik han e inte bra alls. överskattad som få



Av Michaela - 13 november 2009 19:42

att det alltid är lika kul att göra sexfrågesport fattar ja inte rikigt. vi körde ifs vanlig frågesport om sport o geografi på Vetgirig men sen blev det tråkigt så man fick googla på sexfrågesport istället :o ;)

Men nu blev d också tråkigt så taggar inför idol med att ta fram godis och ladda mentalt:)

GO Tove! Åk hem Erik! och Eddie! fattar inte hur folk kan gilla dom



tjo tjo

Av Michaela - 13 november 2009 17:43

det var riktigt kul igår på museet...lr inte gick bara runt i 2 timmar i ett litet rum. Myste på kvällen o åt pannkaka me Tomas. Sen fick ja ryck o ville ha tonfisk macka så sprang ner o gjorde d. ja fattar inte vad tonfisk har gjort med mig. jag blir typ sugen bara jag tänker på det. Jag e as sugen nu. O jag är en person som aldrig gillat fisk i hela mitt liv. Om jag skulle få välja min sista måltid innan jag dog skulle det vara en tonfiskrulle vi råsunda fyfan va härliga dom är!


Vaknade upp vid 10 idag myste lite o käka frukost med Tomas innan man drog till skolan för digital bild. man skulle jobba i photoshop som vanligt vilket faktist börjar bli ganska kul.


Ikväll blir det Idol med sötisen. lite godis o sånt. Vi ska baka imorgon!!!!:) feting gott. det blir dumlekakor med nobless. Tycker ni också ska pröva dom dom ser ju grymma ut iaf


  


INGREDIENSER (24 st)

200 g margarin

3 dl vetemjöl

1 dl strösocker

1 tsk bakpulver

12 stycken Dumlekolor (original)

1 ask Noblesse (från rosa ask)

24 folieformar


Så gör du:

    Blanda ihop margarin, strösocker, vetemjöl och bakpulver till en smidig deg.

Låt degen stå kallt i cirka 30 minuter.

Dela degen i 24 delar och rulla till runda bollar. Tryck ner en halv Dumlekola i varje degboll och lägg dem sedan i folieformarna.

Grädda mitt i ugnen i 200 grader i cirka 10 minuter.

Ta sedan ut kakorna ur ugnen och lägg på en bit Noblesse på varje boll, direkt innan de har kallnat. Chokladen ska smälta ut över kakan.

Ställ kakorna i kylen så att chokladen stelnar ordentligt. Sedan är det bara att njuta!:)

Jag hittade receptet på expressen.se :) (TOMAS HITTADE DET. VÄLDIGT VIKTIGT TYCKER HAN. VÄLDIGT!)


Ha det bäst:)




Presentation


Tjo jag är Michaela och här har jag tänkt att blogga lite. Jag är en sån där person som egentligen inte borde blogga men nu ska ja börja i alla fall. Hope u like it! :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards